Vad jag egentligen gjorde i sommar

Om ni minns så skrev jag ett inlägg i maj om mina planer för sommaren och hur jag hoppades att den skulle bli (läs hääär). 
 
Nu tänkte jag att vi skulle ta en titt på den listan och se hur mycket av det jag planerat jag faktiskt gjorde.. :) 
 
- Timrå KKs nya grafiska profil
Ja! Den gjorde jag faktiskt. Satt och planerade och skissade jättelänge, sedan insåg jag att det bara var en vecka kvar av sommaren så då fick jag panik och gjorde hela grafiska profilen på en dag. 
 
      
Gammal logga vs ny logga
 
 
- Affisch och trycksaker till Stubinen
Eh.. Nej! Vi hade deadline på affischerna sista augusti, så den gjorde jag klart: sista augusti. Dvs i förrgår. 
 
- Läsa 10 böcker, minst
HAHA. Nej. Jag läste totalt tre böcker på hela sommaren: Insurgent (helt okej), Vi måste sluta ses på det här sättet (ganska dålig) och Katherine-teorin (helt okej).
 
- Göra uppdrag på Creators
GJORDE INTE ETT ENDA. (Creators är en reklambyrå där alla som vill kan skicka in bidrag till olika projekt, och sen väljer kunden det de tycker är bäst och så kan man tjäna en slant plus få bra saker till portfolion. ASBRA GREJ, men är tyvärr världens lataste människa tydligen)
 
- Klippa gräset hos mormor & morfar
JA! Gjorde det flera gånger och de betalade ut väldigt generösa löner <3
 
- Åka utomlands!!!!
NEEEEJ. Hade ingen att åka med och alla resor var svindyra?
 
- Hälsa på Beus i Umeå!
NEJ! För Beatrice Larsson är världens mest upptagna människa, så henne träffade jag totalt typ 5 gånger på hela sommaren :( 
 
- Åka på Bråvalla <3 
JA! Bästa helgen på sommaren! Lätt värt alla pengar, trots att vi typ inte såg en enda spelning ordentligt. Bråvallainlägg kommer.... nog. 
 
 
Tur att man är en sån härlig människa som ba planerar härliga saker och sedan gör det jag planerat istället för att ligga i soffan hela sommaren <3 
 
Cool hot girls at festival
Vardagar | |
Upp