Sommarplaner

Hallo aus Berlin!!!! (Endast Saga fattar den kopplingen) 
 
Ne, jag är fortfarande i Norrköping. Om en vecka och en dag åker jag hem!!!!!! SOMMARLOV!!!!!! Jag går sista dagen i skolan redan på onsdag, och på torsdagen tänkte jag ta en hel dag till att packa och säga hejdå till livet innan jag åker hem på fredag morgon. Tjoho!! Jag längtar hem jättemycket nu, eller mest längtar jag efter sommar. Jag ska jobba fyra veckor på Fresks, annars har jag INGET planerat. Eller jo, min att-göra-lista för sommaren är på över 10 punkter, men det är mest planer på sånt jag vill göra. 
 
Till exempel: 
 
- Timrå KKs nya grafiska profil
- Affisch och trycksaker till Stubinen
- Läsa 10 böcker, minst
- Göra uppdrag på Creators
- Klippa gräset hos mormor & morfar
- Åka utomlands!!!!
- Hälsa på Beus i Umeå!
- Åka på Bråvalla <3 
 
Osv! 
 
Lägg till grillad mat (som mammaochpappa betalar, hoho), åka båt, MINA BESTISAR, roadtrips till stugor, uteserveringar, aaah jag vet inte ens men ALLLLLT!!! LÄÄÄNGTAHAHAHAHAR!
 
 
 
 
Bilder från förra sommarns bästa dagar; Kreta och Brållis!
 
Vardagar | |
#1 - - Mammis:

Jag vet några saker till du kan lägga in på listan, putsa fönster, städa t evves student, laga mat... Välkommen hem lillgumman 😍😄

#2 - - Sagis:

åååh när ska vi åka till Berlin då??? Till hösten????

Svar: Men JA LÄTT!!! En weekend mellan nån tenta-p????
Alexundra Kakansson

Upp