Sista helgen i Norrpan

I fredags skrev jag min sista tenta för terminen (omtenta i företagsekonomi, som gick bra!) och direkt efter gick jag hem för att sova en lååång eftermiddagslur (OBS att alla säsonger Huset Fullt nu finns på Netflix <<<333) och städa. På kvällen, vid 01 ungefär, kom nämligen min mama, syster Evvo och kusin Vilmus på besök! Tjoho! 
 
 
På lördagen gick vi en sväng på stan, fikade på Kuriosa, hade rundtur i skolan, spelade minigolf, åt glass på Halvars, middag på Asken och sen spelade vi spel resten av kvällen.
 
 
På söndagen storstädade vi min lägenhet inför sommaren, sedan promenerade vi längs Strömmen och åt lunch på Gubbens trädgård innan vi åkte hem. 
 
 
På vägen hem tog vi en omväg förbi Söderköping för att spana på Göta kanal och äta lyxglass på Smultronstället. (Vad man ej ser på bilden är att mamma är livrädd pga en orm låg i gräset bakom mig)(när jag sedan skulle lugna henne med att ormar inte är farliga klev en anka upp ur vattnet och gick mot mig så jag fick panik och skrek rakt ut)
 
Mycket mysig helg och tack mama för städhjälp hehe. 
Vardagar | |
Upp