Sommarkänslor

Det är lööördag! Och vi har redan hunnit fika gott gott fika och köpt en ny kjol till mig + en datormus. Redan och redan, klockan är 19?????? Haha..
 
Kvällens planer är: inga! Vi ska väl hitta på nåt gott att äta kanske sedan bara vara här hemma i den lilla lilla lilla lilla lägenheten (ganska säker på att den krymper för varje vecka som går). Om två veckor åker jag hem till Fagga och stannar hemma ända till mitten på augusti, så jag tänker försöka njuuuta av sista tiden i Norrpan nu. Vilket är svårt, för jag längtar så mycket efter sommarlov och alla hemma!!! Varje morgon när jag vaknar är det första jag gör att dra upp persiennerna, och nästan varje morgon möts jag av knallblå himmel och sol som redan är varm samt ljudet av gräsklippare, och då vill jag alltid slå på teven och se på sommarlovsmorgon och sen cykla till tjäääärn. Snart snart snart!
 
 
_5161079
 
_5161081
 
_5161082
Så exalterad på lördag.
Vardagar | |
Upp