Solig dag

Vilken dag!!!! Vädermässigt var den helt amazing. Skolmässigt var den också helt okej, med lite tråkig föreläsning och sedan lite roligare redovisning och så. Men på lunchen sken iallafall solen, så vi gick ut och åt! 16 grader varmt!!!! Jag satt i bara t-shirt!!!!!!111 
 
OBS att jag satt i t-shirt var tydligen väldigt konstigt för mina kompisar, som hade jacka och tröja på. De muttrade saker i stil med "norrlänningen" och "ah hon började använda vårjacka för en månad sedan" osv. 16 grader är ju i princip sommarvärme för mig, men tydligen inte för de som är söderifrån! 
 
Kolla vad myyyyys!
 
 
 
Jag åt som vanligt dagens soppa på Prego. Klara har ätit den ganska länge, men jag provade inte förrän för några veckor sedan - och nu äter jag det till lunch minst två gånger i veckan. SJUKT. Men den är nästan alltid sååå god (nya smaker varje dag och alltid för 45 kr) och brödet man får till är typ det bästa. Idag var det svamp! Helt ok.
 
 
Om att plugga GDK, Vardagar | |
Upp