Last day

Sista dagen av tentaplugg, fy tusan vad jobbigt. Längtar så mycket tills imorgon efter att tentan är skriven och jag vet att jag är heeeelt ledig fredag, lördag och söndag. Det är så himla svårt att plugga till immaterialrätt också, så antingen har jag pluggat på rätt saker och då går det bra imorgon, eller så går det helt sjukt dåligt och jag får inte godkänt. Men det spelar ingen roll, jag vill bara ha det gjort nu. Det värsta som händer om jag misslyckas är att jag får göra omtenta och stanna kvar här i stan två veckor när alla andra går på sommarlov, men det spelar inte så stor roll. 
 
Sen måste jag tipsa om en glass också!! Igår köpte jag en sån här Magnum Pink och åt i solen, och den var så god!!!!!! Hallonglass med chokladöverdrag plus skitsnygg glittrig rosa. Veckans glasstips!
 
 
Vardagar | |
#1 - - Daisy:

Aldrig hört talas om den glassen :oo måste springa iväg till närmsta ica imorgon efter skolan och smaka

Svar: Ja gör det! Den var supergod :)
Alexandra Håkansson

Upp