Fredag: ett foto i timmen (typ)

Idag är det måndag, men istället för att gnälla om det ska jag låta er följa med på min fredag! En fredag som jag spenderade helt och hållet hemma (förutom på coop) men som var väldigt skön och mysig. 
  
SAM_0085
9:00
Jag klev upp och bestämde att dagens outfit var Linus tröja och inget smink. 
 
SAM_0091
10:00 
Efter stabil frukost på kaffe och gröt (min standard varje dag faktiskt) organiserade jag upp hela mitt liv och gjorde en maffig att göra-lista, som ni ju redan sett. Kände mig extremt less när jag såg listan men det var bara att sätta igång och bocka av!
 
SAM_0096
11:00
Jag spenderade någon timme i soffan med den här härliga boken och läste om hur klimatet var på internet år 2005... 
 
SAM_0092
12:00
Sedan var det dags för lunch, och då förtjänade jag en youtube-paus, aka paus från att tänka på komplicerade saker och istället titta på sminktutorials. 
 
SAM_0097
13:00
Sedan pluggade jag vidare medan solen sken klent utanför. 
 
SAM_0095
14:00
Ungefär här nämnde jag något om att jag var hungrig och då tog det bara några sekunder innan Linus hade fixat fika. Mycket bra för att orka plugga klart hela eftermiddagen. 
 
SAM_0100
17:00
Jag bestämde att jag var klar, då var iallafall nästan allt på listan överstruket. Jag sa till Linus att vi skulle handla på en gång, men råkade somna i soffan en halvtimme. Som vanligt. Men sen gick vi ändå. 
 
SAM_0102
19:00 
Väl hemma igen var det dags för helgstädningen. Det här är en mycket viktig del i vår vecka, eftersom vi (mest jag hehe) är slarvers så hinner det bli ganska stökigt här på vardagarna. Men det gör inte så mycket när man vet att det alltid finns en timme eller två som är reserverade till städning på fredagen! 
 
SAM_0106
 20:00 
Linus vispade ihop en jättegod dressing till kvällens middag som blev....... 
 
SAM_0108
... hamburgare! Myyyycket ovanlig maträtt i detta hushåll (nope) men sååå gott! Den här gången gjorde vi på nötfärs och med Linus dressing, brieost som jag kokade upp i en kastrull och rödlök. 
 
SAM_0111
Alltså kolla in den här!!!!!!!!! Perfekt stekt och med ganska rökig smak från osten. Åhhhh saknar redan. (Det här är antagligen största anledningen till att jag inte är vegitarian)
 
SAM_0113
21:00
Resten av kvällen spenderades såklaaart såhär, med chips och choklad medan vi såg på Magic Mike och sedan Kung fu Panda. 
 
 
Och det var min fredag, mycket bra dag för att hinna komma ikapp med allt och viiiila. 
Vardagar | |
#1 - - niklas:

Hej det står om dig här http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=185356

Upp