En inblick i mitt anteckningsblock

Sitter och pluggar ihjäl mig inför tentan (gud skojar så hårt, pluggar typ två timmar om dagen och sen tycker jag att jag har varit så duktig att jag förtjänar att gå hem och sova...) och då går jag bland annat igenom mina anteckningar från terminen. 
 
Ni vet när man sitter på en föreläsning/lektion och lyssnar på vad läraren säger samtidigt som man desperat försöker underhålla sig själv genom att kludda i anteckningsboken? Men eftersom man ändå försöker koncentrera sig på föreläsaren ritar man utan att tänka och sen när två timmar har gått ba "vad i hela h*lvetet har jag ritat????"? Så gör jag VARJE dag. Ganska skoj att gå tillbaka och titta på nu i efterhand: 
 
En kanin, en långhårig mus och massa abstrakta saker...
 
Ännu mer abstrakt och en till kanin plus blommor och ordet "fett" i cool stil.
 
Mitt namn, jag tycker tydligen väldigt mycket om att skriva mitt eget namn. Och majs!
 
Något man kan hitta på nästan exakt varje sida i mina anteckningsblock är blommor. 
 
Blommor...
 
 
En stor glass!
 
Ännu mer blommor och andra konstiga saker.
 
Här har jag skrivit mjao.
 
Här är en jätteglad gubbe.
 
 
Ännu mer blommor och mitt namn!
 
Här har jag både skrivit mitt namn och mjao plus ritat en katt. 
 
Den här är min favorit! Ett hjärta och en skitful sjöjungfru och en delfin <3 So deep
 
Ett äpple och stjärnor
 
En poetisk och mörk blomma!
 
 
Här är jääääättemycket stjärnor!
 
 
En skitkonstig svan?
 
Ännu mer stjärnor och en snygg vinranka-aktig grej
 
Men nästa bild tar ändå alla priser. Jag minns inte när jag gjorde den och jag fattar inte alls vad den har med immaterialrätt att göra, men den är i min bok så det måste vara jag som har gjort den. Varsågoda: 
 
 
Jag är helt säker på att vilken psykolog som helst kan tolka de här bilderna och säga vad det är för fel i min hjärna. Besatt av blommor, stjärnor, ordet Mjao och mitt eget namn??? Hilfe!
 
 
Om att plugga GDK, Vardagar | |
Upp