sov fler timmar än jag var vaken, vilken toppendag!!

Jag har haft en superbra dag! Eller ja, en helt normal dag. Men jag har varit glad hela tiden! Såhär var min dag: 
 
09:00 Vaknade
 
09:30 upptäckte att vårat internet låg nere pga något skulle fixas, och eftersom varken jag eller Linus kunde göra det vi skulle göra utan internet tog vi ännu mer sovmorgon.
 
10:00 Skulle kliva upp, men hörde från tv:n att dr Phil skulle få besök av ett par föräldrar vars dotter var efterlyst trots att föräldrarna sa att hon bodde hos sin farmor - som enligt polisen var död?!?!? Pausade allt för att se hela programmet. Dr Phil alltså... Hur gammal är jag? :(
 
11:00 Klev upp och åt frukost, hade internet igen så slösade bort massa tid och sedan läste jag på lite inför datortentan.
 
13:00 åt lunch och gjorde mig klar innan jag promenerade till skolan. 
 
14:15 Hade tentan!!! Usch vad stressad jag var, var tvungen att ta djupa andetag för att händerna inte skulle darra, men jag tror att det gick bra! Ganska säker på att jag fick till alla inställningar rätt, men vet också att jag glömde några smågrejer i själva layouten så hoppas att Thomas rättar snällt.
 
15:00 Gick hem, fick brainfreeze av att det var så kallt ute (+3, vilket ju är ingenting jämfört med -20 i Timrå) så gjorde varm choklad och satte mig i soffan och bad Linus ta kort på mig för jag var så klyschig. Det gjorde han inte :(
 
15:30 Somnade som en stock i soffan.
 
17:30 VAKNADE?!??! Omg hur kunde jag sova så här länge?? Hade kunnat sova 70 timmar till om det inte var för att Linus väckte mig och sa att det var middag. 
 
19:00 Gick och gymmade! JAPP DET ÄR SANT. Var skitduktig. Glömde träningsskorna hemma och sedan skåpnycklarna på en maskin men aja, jag tränade iallafall.
 
20:15 Kom hem och diskade
 
21:30 Slog mig ner i soffan och fikade kvällsis, kollar nu på Sherlock och ska spela Sims 4.
 
 
Vilken supertoppendag! 
 
Tror att största anledningen till att den här dagen var så bra är för att jag både fick sovmorgon och en maffig eftermiddagslur.. Gud vad jag älskar att sova. 
 
Ettårig bild på mig i min favoritplats <3
Vardagar | |
Upp