På väg hem

Nu sitter vi på tåget hem till Norrköping igen. Sista veckan hemma gick såklart hur fort som helst, försökte verkligen hinna med allt jag ville göra men misslyckades med följande: 
 
1 Hann inte spela just dance :( Vårat favvospel på wii.
 
2 Hann inte låta Evve klippa mina toppar! 
 
3 Hann inte hälsa på hemma hos alla släktingar.
 
4 Hann inte åka skridskor med familjen.
 
BUHUU så sorgligt!!!! Nä, skojar. Allt det här hinner jag med nästa gång jag åker hem, vilket förhoppningsvis blir runt 19 februari då vi har ISSHOW. Jag ska ju såklart inte vara med i isshowen i år, men jag har skrivit manuset med Evve, hjälpt till med klippningen, varit med och gjort nästan alla nummer och ska dessutom göra affischen nu så fort jag kommer hem. Så jag vill absolut inte missa själva showen!!!! Det vore katastrof. 
 
Hur som helst, nu är vi snart i Stockholm och på grund av snöovädret är vi en timma sena och ska byta från tåget i Stockholm till en egen taxibil som tågkompaniet har bokat åt oss...!!!! Så lyxigt att åka taxi hela vägen till Norrköping????? Ska njuta av varje sekund och låtsas att jag är miljardär. 
 
Lyxnjutarn
 
Neeee, är fortfarande fattig <3
 
Vardagar | |
Upp