omtenta

Tentan igår gick superbra! Ungefär 95% av alla frågor var hämtade från de gamla tentorna, alltså de som jag hade pluggat in och kunde utantill. Så jag är rätt säker på att jag kommer få godkänt! 
 
Idag har vi nästa tenta, eller egentligen omtenta på den där dator-tentan som jag gjorde i oktober om ni minns? Vi är 64 personer i klassen och av alla dem var det 6 stycken som klarade den tentan. En av dem var alltså inte jag. Idag ska vi köra samma igen, och nu när jag vet vad som kommer känner jag mig lite mer säker än förra gången, även fast det fortfarande är himla luddigt med alla inställningar och sådant som vi ska ha lärt oss men som är omöjligt att plugga på. Det värsta är att vi bara har 45 minuter (!!) på oss att göra hela tentan, vilken omfattar två olika annonser som ska göras med hjälp av lite bilder och texter vår lärare lägger upp. 45 minuter!!?? På den tiden hinner inte ens photoshop starta!!!!! 
 
Jaja, om jag misslyckas med den här ännu en gång har jag ett försök till. Efter det blir det jobbigare... 
 
*Depressed and poetisk*
Vardagar | |
Upp