mitt slash elsas isslott

Hello! Idag har jag suttit hela dagen, och sitter fortfarande, med isshowsaffischen som jag har fått den stooora äran att göra i år. Vi ska ju ha Frost, så det jag pillat med de senaste timmarna är Elsas isslott, som jag ska lägga in någonstans i bakgrunden. Jag har ritat allt i Illustrator med en riktig bild från filmen som mall och är faktiskt väldigt nöjd med resultatet?? Det bästa i hela Illustrator är ju att man kan lägga in såna där solblänk i bilder och det gör verkligen stor skillnad. Tycker mitt slott ser väldigt Disney ut, eller vad säger ni? 
 
 
 
 
Kommer säkerligen lägga ut en bild här på den färdiga affischen, när nu den blir klar. 
 
Snart ska jag släpa med mig Linus på gymmet, sedan ska vi handla sötpotatis + annat till vår lördagsmiddag. Jag är fett exalterad på att se P3 guld ikväll, hoppas Lorentz vinner allt!!!!!!!!!!!
 
Vardagar | |
Upp