little list

Dagens låt:
Har precis gjort en ny spellista för vintern/våren och mina favoriter i den som jag lyssnar på varje gång jag går till/från skolan är The Ocean - Saturday, Monday och Julia Spada och Lanas nya soundtracklåt till Tim Burtons film Big Eyes! Här är den spellistan för alla som har samma amazing musiksmak som jag <3 
 
 
Dagens klädsel:
Dyr stickad tröja från MQ, fyndad på mellandagsrean (<3) och svart kjol från H&M plus fleecefodrade strumpbyxor från Primark.
 
Dagens frisyr:
Smutsigt hår i extra rufsig tofs efter min eftermiddagslur, standard varannan dag-frisyr.
 
Dagens mat: 
Tortellinis! Coops egna :')
 
Dagens planer:
Har en extremt lugn dag idag, nästan tråkigt. Skola 8-10, möte med mina klassutvärderingskompisar, sedan hem och äta och vara ledig resten av dagen. Har hittills sovit och kollat på Girls, men senare ska jag gymma och fortsätta kolla Sherlock med Linus.
 
Dagens händelse:
Att vår nya kurs Grafisk design och kommunikation - projekt 1 började, och den verkar rolig!
 
Dagens vill ha:
Semlor!! 
 
Dagens tråkigaste:
Att jag inte har något att göra :( Fast jag ska inte klaga, för när jag har mycket i skolan är det ju sådana här dagar jag längtar till. Men det är långtråkigt!
 
Dagens bok:
Just nu håller jag på att läsa om alla Harry Potter på engelska, fick finaste och absolut snyggast designade samlingen av Evve i julklapp! Så jag svarar Harry Potter and the philosopher's stone.
 
Dagens skratt:
I senaste avsnittet av Girls när Hannah tittade åt sidan och tippade med cykeln rakt ner på marken, skrattade högt!
 
Dagens dryck:
Kaffe! Började ju 8 som sagt.  
 
Dagens köp:
Måste kolla upp vilka böcker jag saknar till den här terminen och beställa hem de jag inte har... Känns jobbigt.

Dagens godis:
Jag har inte ätit något och kommer nog inte göra det heller, men om jag fick välja skulle jag gå ner på Coop och köpa en jättegod mörk choklad med någon kul smak, och äta det till Brieost och kex! Åååååhh
 
Dagens humör:
Glad, trött och lite uttråkad. 
 
Dagens komplimang:
Ingeeeeeen :(  
 
Dagens telefonsamtal:
Jag pratar inte så ofta i telefon, men mamma kanske ringer ikväll.
 
Dagens personer:
Hm, jag kanske måste säga Ammie och Hanna som jag gör våra kursutvärderingar tillsammans med. Utvärderingsbrödrarskapet!!
 
Morgondagens planer:
Föreläsning 8-10, utvärdering 10-12 och sedan ska vi sammanställa utvärderingen, vilket lär ta några timmar. Efter det vet jag inte, en vanlig onsdag hemma antagligen.
 
 
Thank you for reading my blog <3
Vardagar | |
Upp