arg och nervig

Tjo tjena!
 
Vi kom tillbaka till lägenheten igår vid 23:30, och hela dagen idag har vi tvättat, pluggat, handlat och faktiskt gått en sväng till gymmet! På tal om tvätten så är jag sjukt förbannad på vårat tvättstugesystem, man kan nämligen bara boka tretimmarspass, och det tar 1,5 timme för en normal tvättmaskin att bli klar och sedan måste man skynda sig att torka tvätten den återstående typ timmen. Hur mycket tror ni hinner bli torrt på den tiden??? INGENTING. Så efter varje tvättdag har vi absolut hela lägenheten proppfylld med dyngsur tvätt som ligger över stolar och dörrar och som aldrig torkar. BLIR GALEN!!! 
 
Imorgon bitti har jag i alla fall tenta på det jag har pluggat under jul, och även fast jag kan typ allt på de gamla tentorna och känner att jag har förstått litteraturen bra så tycker jag inte att jag är redo. Hoppas det bara är nervositet, för jag vet inte vad jag ska plugga mer på annars och nu måste jag skynda mig i säng så jag inte failar tentan imorgon pga trötthet. 
 
Wish me luck! :( 
 
 
Vardagar | |
Upp