pre fettisdag- och namnsdagsparty

Hejjjjj! 
 
Fullspäckad dag idag! Vi började 10 med immaterialrätts-föreläsning, sedan copy-seminarium kl 13 och grupparbete kl 15. 17:24 satt jag på campusbussen mot Linköping igen, för tredje gången på tyyyp en vecka skulle jag va med min bästis Saga! 
 
Imorgon är nämligen en stor dag för oss: det är både vår gemensamma namnsdag (hon heter Alexandra i mellanamn) och vår gemensamma bästa högtid: Fettisdagen! Så självklart skulle vi fira de båda superdagarna tillsammans med ett riktigt semmelparty. Tyvärr så krockade våra scheman imorgon så det blev en dag i förskott. Men det var ett mycket bra semmelparty!
 
På väg till bussen stannade jag och HÄPNADE över Norrköpings alla hjärtans dag-pyntning? De har gjort en hel kärleksstig längs strömmen med lysande hjärtan???? Visste inte ens att man kunde pynta inför alla hjärtans dag, så det här var typ det finaste jag sett. 
 
På bron över vattnet hängde stora, lysande hjärtan på varje lykta <3 Kände mig älskad av Norrköpings!
 
Väl hos Saga åt vi en underbar middag bestående av pulversoppa och äggmacka, sedan var det äntligen dags för huvudrätten.
 
Mmmmmmmmmmmm! En helt perfekt, konditoriköpt semlis med massa massa grädde <3 
 
ÄLSKAR SEMLOR MER ÄN ALLT ANNAT MAN KAN ÄTA. IMORGON SMÄLLER DET!!!
Vardagar | |
Upp