back in the förråd

Nu är jag hemma i mitt gamla förråd hos mama och papa igen, och här är allt som vanligt. Tror alltid att det ska kännas konstigt att komma hem efter en månad eller två, men det känns typ som att jag har varit borta över dagen bara. Inga konstigheter alls!
 
Tågresan gick oväntat bra, inga förseningar (!) och jag hann både med plugg och chill. Har även hunnit med en timme på ishallen sedan jag kom hem, mastertränaren var ju tvungen att kolla så allt ser bra ut inför imorgon (det gjorde det verkligen!). Jag börjar faktiskt bli lite nervös...? Min uppgift imorgon blir troligtvis att sitta nere i båset med två pappor (varav en är min egen) och hjälpa till med ljuseffekterna så att allt blir perfekt timat. Men mest av allt ska jag titta på isshowen och njuta över att jag inte behöver skämma ut mig själv på isen! 
 
Läste HP på tåget, snälla lägg märke till mitt asbra bokmärke som jag fick med en av filmerna för tusen år sedan.
Vardagar | |
Upp