årets bästa datum

Idag är kanske den bästa dagen på hela året. TRE av mina favorithögtider krockar och händer idag!! 
 
1 För det första är den internationella pannkaksdagen, min favoritmat. Så jag har ätit pannkakor till middag!
 
 
2 Sedan är det ju också fettisdagen, och eftersom semlor är det bästa jag vet, är det här en av årets bästa dagar.
 
Haha, inte lika estetisk semla som igår direkt... :(
 
3 Och det sista är att det också är min namnsdag!! TJOHOO och grattis alla Alexandror där ute! Eftersom jag är ensam hemma har jag inte direkt fått något fir, men jag nämnde det i förbigående ett antal gånger på skolan så fick en del grattis där i alla fall... Heheheee. Och sen råkade jag visst klicka hem en ordentlig namnsdagspresent åt mig själv.. Ops.
 
 
Och imorgon klockan 12:30 går mitt tåg hem till Sundsvall, det är ju bara två dagar tills det äntligen är dags för årets isshow! Det känns otroligt skönt och lite konstigt att inte vara med alls på isen, i vanliga fall brukar jag ju vara så nervös att jag håller på att kräkas så här nära isshowen, så det är skönt att slippa. Men lite inblandad är jag ju såklart, har till exempel suttit vaken sent på nätterna hela helgen för att pyssla ihop årets programblad! 
Vardagar | |
#1 - - Lin:

Grattis i efterskott Alexandra! Att jag missade att det var pannkakans dag också, måste äta ikapp i helgen! :D :D :D

Svar: Tack tack! Ja det måste du ju :D
Alexandra Håkansson

Upp