anledningen till varför jag inte pluggar juridik

Guten tag! 
 
Idag är jag som sagt ledig, och det firade jag med att ta en låååång sovmorgon medans Linus for iväg på möten och kom tillbaka. Det enda skoliga jag har att göra idag är att läsa ett kapitel till immaterialrätten (en ny kurs vi har börjat nu som handlar om juridik och vad man får och inte får ta från internet typ). Jag kör på taktiken "muta mig själv med en apelsinklyfta per 2 lästa sidor" och det går ganska bra, även fast jag sitter och tänker på massa andra saker medans jag läser och inte kommer ihåg någonting efteråt... Det är så tråkigt :( 
 
Nu är Linus iväg på ännu ett möte, och när han kommer tillbaka ska vi fika på stan har jag bestämt! Har ej ännu uppfyllt min årliga semle-kvot, plus att det äntligen börjar hända lite saker kring Limpis så det måste firas..... *fortsättning följer kanske förhoppningsvis hehe spännande*
 
 
VillslutaläsatråkigasakerochgöranåtsnyggtiPhotoshopistället
Om att plugga GDK, Vardagar | |
Upp