Senaste nytt

Det här händer:
 
1. Linus älskar Avengers, och nu när nya filmen gick upp på bio sa jag "vi kan se den tillsammans! :D" Inte så genomtänkt. Nu går mina dagar i princip ut på att se ALLA superhjältefilmer någonsin för att kunna fatta något av tvåan, som vi ska se till helgen. 
 
2. I skolan jobbar vi fortfarande med att göra trycksaker till ett företag, och det börjar kännas helt ok med allt. Förutom det har vi 70 andra uppgifter jag ännu inte tagit tag i, men ajaaaa... I en av uppgifterna ska vi photoshopa oss själva till 90-år gammal och det känns ju heeeelt omöjligt. 
 
3. Snart ska jag gå och steka pannkakor (torsdagsmiddag såklart) och sen är det gymmet!!!!!!!! Jag och Linus  JAG har varit asduktig och tränat minst två gånger i veckan sen vi flyttade hit, och nu fick vi nyss mejl om att de ska stänga vårat gym i juni! Vilket betyder att vi inte behöver betala för kortet från maj, alltså när jag åker hem på sommarlov. Ett litet steg för människan men ett stort steg för min studentekonomi!! 
 
4. Jag tycker under mina svåra stunder att jag ser ut som en pedofil i mina nya glasögon så googlade nu på pedofilen i Flickan från ovan och inser att VI HAR EXAKT SAMMA GLASÖGON.
 
 
HAHAHAHHA DET ÄR INTE ENS KUL!!!!! 
 
 
 
 
Vardagar | |
#1 - - beulatus:

HAHAHAHAHA!!!

Upp