husmoderns kväll

Linus föräldrar har varit här den här helgen, så igår åkte vi till IKEA och köpte ALLT vi saknade till lägenheten, tex en bokhylla, skohylla och detta superdupermegafina soffbord:
 
 

Så igår kväll när Linus hälsade på släktingar i Örebro dukade jag upp världens mysmiddag till mig själv, nämligen kantarellsoppa so jag gjorde från grunden (???? Det är sant!) och macka med brie.
 

Så gott! Detta åt jag medans jag kollade på valvakan och blev mer och mer deprimerad. Såklart är jag i grunden glad för rödgrön vinst, men SÅ deppigt att Fi inte kom in och så sjukt obehagligt och äckligt att SD blev så stora. Uschhhhhhhhhh
Vardagar | |
#1 - - Mamma:

Vad duktig du är och vad mysigt det ser ut! Kram

#2 - - Lin:

Vad fint ni får det! Nu kräver jag att du uppdaterar oss på hemmaplan lite mer; fler bilder på hemmet, vad du lär dig i skolan, hur staden är och vad ni gör på fritiden.
MVH bestämd kusin

Svar: Haha okej bra att du styr upp den här bloggen lite! Ska försöka va bättre i veckan :D
Alexundra Kakansson

Upp