dejtnight och DBHHNÄ

Igår hade jag och Linus dejtnight! Vi firade min födelsedag lite i efterskott med classic middag och bio. 
 
 
 
Först tog vi lite familjebilder i soffan med vårt barn Anna Ananas. 
 
  
Sedan gick vi ner på stan (älskar den meningen????? mvh så lycklig över att inte behöva åka buss i 55 minuter längre) och letade efter en kul restaurang. Efter att ha fått syn på en som såg mysig ut, dissat den för den var "winebar" och vi inte gillar vin, gått ett varv runt Norrköping och ratat cirka 7-10 andra restaruanger, kommit tillbaka till första stället och bestämt oss för att prova det ändå, beställde Linus in Den Godaste Hamburgaren Han Någonsin Ätit (DGHHNÄ). Och det säger faktiskt väldigt mycket, eftersom Linus älskar hamburgare och nästan alltid väljer det om det finns på menyn. Så nu vet ni: DGHHNÄ finns på Butler i Norrköping. Superfint ställe! 
 
 
Sedan gick vi på bio och såg Lets be Cops, skitrolig film!! Ska väl göra ett eget inlägg om den. Linus hade dock väldigt svårt att koncentrera sig eftersom han fortfarande kände smaken av DGHHNÄ. 
 
 

Idag var det söndag och vi gick och köpte pizza till middag. Jag såg ut som på bilden ovan. Väldigt classy! Tror faktiskt aldrig jag sett så sliten ut? Det kansk blir så när man går på dejt med någon som mitt under dejten hittar sitt livs kärlek i en bit perfekt stekt kött mellan två perfekta bröd. 
 
Bra helg! 
Vardagar | |
Upp