tentaångest del 2

Tjo tjena. Jag är tillbaka från Stockholm! Berättar mer om det imorgon. 
 
Nu ligger jag i soffan med grov tentaångest. Har gått runt hela veckan och tänkt "Det är luuugnt, dator-tentan behöver jag typ inte plugga till för den är nog ganska lätt och jag kan ju redan allt nästan kanske" 
 
Men sen idag har det ploppat upp saker på sociala medier som har gjort att min ångest har växt med rekordfart, saker som alltid verkar ploppa upp i de mest olägliga tillfällena och kan få den mest lugna personen att drabbas av tenta-panik: 
 
Bilder / statusar om klasskompisar som tillbringat hela helgen på skolan med att plugga!
 
Så nu den senaste timmen har jag i panik plöjt igenom videoguider och gamla uppgifter i hopp om att hitta något jag inte redan kan och måste träna på, men hur jag än söker verkar det som att jag ändå har rätt bra koll på läget. Så den stora frågan kvarstår: VAD PLUGGAR ALLA ANDRA PÅ??? Och: VAD HAR JAG MISSAT??????
 
Längtar så enormt mycket till på torsdag kväll, då alla tentor är över och jag sitter på ett tåg mot Timrå <3 
 
Har till råga på allt gått och blivit förkyld också. Igen.
 
Vardagar | |
Upp