Sista plugg-dagen

Gud vad jag tjatar om mina tentor hit och dit nu, men idag är faktiskt sista dagen på vår tenta-p! Imorgon är det dags för den sista och största tentan, och jag känner mig nog ganska redo ändå. Boken vi har tenta på innehåller så sjukt mycket info, det är 300 sidor där varje sida är fullproppad med diagram och pedagogiska bilder utöver den vanliga texten, men efter att ha läst och läst igen, sammanfattat, lyssnat noga på förleläsningarna och förhört mig själv på förra årets prov tror jag ändå att jag kan det mesta nu.
 
Hoppas jag...! 
 
Så här i slutet tycker jag att jag har varit ganska duktig under dessa två veckor som vi haft tenta-p. Jag har haft larm på 7 varje morgon och börjat plugga vid 9-10, jag kanske inte är världens mest effektiva pluggare men jag har i alla fall suttit på min rumpa vid boken och datorn 6-7 timmar om dagen. Sedan är jag alltid så otroligt snäll med mig själv och pluggar aldrig efter 20:00 på kvällen. Men våran plugga-bäst-föreläsare sa faktiskt att man skulle ta pauser!!!!!!!!! 
 
Imorgon smäller det, wish me superdupermegamuch luck please thank you!
 
Ja, jag har haft samma tröja hela veckan... 
 
Om att plugga GDK, Vardagar | |
Upp