Kreta dag 4 5 & 6

Nu kommer sista delen om Kreta! 
 
En kväll åkte vi in till Chania och shoppade, sedan gick vi (jag) vilse när vi skulle hitta hamnen och hamnade på en restaurang som tipsade mig om att ta dagens färska fisk. "Okej!" sa jag och fick in denna, med ansikte och allt. Efter att Bea hjälpt mig rensa så gott det gick kom kyparen tillbaka. "Var det gott?" frågade han. "Nja" svarade jag, "det var så mycket ben i den...". Då svarade kyparen med ett äckligt leende: "Jaha, ja nästa gång kan du ju bara be om att få den rensad! :)" 
 
Jaha men SÄG DET PÅ EN GÅNG DÅ gubbe!!!!
 
Vid den här restaurangen strök en miljon hemlösa katter omkring. Det var tack vare dem jag blev av med hela min fisk till slut. 
 
Nästa dag åt vi något betydligt godare till lunch!
 
Det var så himla skönt i havet närmast vårt hotell, typ 27 grader i vattnet och lagom med vind för att man skulle kunna pressa tills man brände sönder sig utan att bli för varm.
 
Kolla vad fint!!!!! ... Och då menar jag inte den lilla gubben som simmar omkring där längst borta. ..Eller?
 
 
Chill-Saga.
 
Senare på kvällen bytte Saga om till tumblr-outfit.
 
Vi åt middag och sög i oss flera goda drinkar. Sedan hittade vi en klubb och dansade! 
 
Sista kvällen tog vi oss hela vägen upp till denna restaurang.
 
Jag var mycket nöjd över utsikten.
 
Kolla bara vad fint!!!
 
Jag var så nöjd att jag bestämde mig för att svischa lite med håret.
 
Kommer sakna Kreta, när livet bara går ut på att vakna, lägga sig i en solstol, bada, duscha och gå ut och äta skitgod mat.
 
Plus kommer sakna att bo på hotell med dom här gullhönorna såklart! <33
 
Slut på tjat om Kreta! 
 
 
Resor & äventyr | |
Upp