The hobbit - femhäraslaget

Nu är det mindre än en vecka kvar på 2014, och därför känns det extra dumt att börja bryta mot mitt nyårslöfte från förra året - att blogga om alla filmer jag sett på bio i år! Har en kvar som jag ej skrivit om så nu ska jag göra det, trots att det var ett par veckor sedan. 
 
 
 
Jaha, sista Hobbit-filmen och jag kände bara GÄÄÄÄÄSP (bokstavligt, somnade tio minuter i mitten). Har alltid tyckt att det tråkigaste som finns är när de slåss på film, det segar liksom ner handlingen och är alltid så himla utdraget och orealistiskt. Därför kan man förstå att den här filmen inte riktigt var min grej, eftersom de slogs cirka 90% av tiden. Så sjukt ointressant!!!
 
Okej att det är cool 3D och lite filmhistoriskt som gör att det är värt att se den på bio, men jag kommer nog aldrig lyckas se hela den här igen utan att somna och sova igenom alla krigsscener (vilket ju var... alla... scener). 
 
 
2/5 kakor
På bio 2014 | |
Upp