peppar studenten typ

Imorgon (idag...!) tar jag studenten. Herrregud vilken ångest. Känner att det finns en chans att jag kommer bli så himla besviken på hela dagen bara för att den är så uppförstorad av alla i hela världen. "Studenten är den bästa dagen i ditt liv!" säger alla vuxna och jag ba: känner pressen... :))))))))))) 
 
JAJA Tror det kommer bli FANTASTIIIIISKT iallafall! Jag ska verkligen försöka njuta (hur gör man det?). Men jag var på världens knäppaste klassfest i går och känner bara att jag verkligen tycker om alla i klassen så himla himla mycket och vill inte skiljas från någon av dem alls. Usch varför firar vi studenten? Yes nu slipper vi trygga skolan, alla kompisar och gratis lunch varje dag...? 
 
 
MEN GUD, STÄMNINGS-SABBARN?!?!?!??! Sorry...
 
 
Nojig chey
Vardagar | |
Upp