Valborg idag!

Idag har vi projektarbetsdag på skolan. Vi har massa jobb kvar med våran årsbok, och deadline är på måndag..... Jobbigt. 
 
Ja och det är tydligen valborg idag också? Jag tackar såklart ja till en anledning att gå på party, men alltså jag har aldrig gillat den här högtiden. Jag minns hur det var när man var liten: stora, okontrollerade brasor, fingervantar som blev fuktiga av osmält snö, barn som smällde fyverkerier mitt i folkmassan, en kör av gamla gubbar som sjung högtidliga låtar, en fiskedamm med en klubba och en penna som vinst... Nej, inte min favvisdag. 
 
Ikväll ska jag i alla fall ha kul, först blir det kanske någon slags middag med mina kompisar och sedan ska vi på förfest hos Jenny! Efter det är det lite osäkert men jag kommer garanterat ha kul. Så länge det inte smäller fyrverkerier ovanför mitt huvud.... 
 
Don't like
Vardagar | |
#1 - - Thea:

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tack! :)
Alexundra Kakansson

#2 - - E M M A N Y S T R Ö M :

Yes! äntligen någon som är som mig♥ JAG LEVER OCKSÅ PÅ OBOY! snygg blogg!

Svar: Haha ja OBOY ÄR BÄST!!! Finns inget godare när man är törstig! :D
Alexundra Kakansson

Upp