så vad har jag gjort den här veckan?

Nu är det lördag, vilket betyder att ännu en vecka av mitt sommarlov har gått! Den här veckan har jag faktiskt mest: *trumvirvel* JOBBAT! Jag var ju som ni vet och inventerade på pappas jobb i tisdags, och inventeringen fortsatte på onsdagen. Sedan på torsdagen fick jag också komma dit och hjälpa till med massa saker och igår var jag som vanligt där och städade + putsade fönstrena. Efter jobbet igår åkte jag även till mormor och klippte deras gräs för en liten slant! Till veckan som kommer ska jag fortsätta putsa IAGs fönster på måndag och putsa mormors fönster på tisdag. Så nu kan jag inte klaga på att jag inte har något jobb i alla fall!
 
På tisdag har jag även min första körlektion, vilket är läskigt.... Hehehe. Fast kul att äntligen komma igång såklart! Jag har kört ganska mycket hemma och är svinjävlabra asså kan inte bli bättre oj oj oj. Antagligen kommer de på körskolan bara säga att jag inte ens behöver göra uppkörningen för jag är så bra!!!! JAPP NU VET NI. 
 
Hejdå. 
 
 
Vardagar | |
Upp