billie svek oss

Ja jag vet att jag bloggar för sällan, men tyvärr har jag viktigare saker att göra på min fritid (läs: körkort som går pissdåligt). 
 
Det här är det viktigaste som hänt i min vecka hittills: 
 
-Måndag: Jag och Nellie skrattade åt Billies utbrott på en konsert i helgen, varför så arg? skrattade vi. Läste en officiell ursäkt på greenday.com, fattade inte alla svåra ord, översatte den i google translate och insåg plötsligt att vår käre gemensamme make lagts in på rehab för knark-missbruk. INTE KUL! Vi skrattade ej mer. 
 
-Tisdag: Sov tre timmars eftermiddagslur, aaaaaaahhhhhh..... Njuter fortfarande av tanken. 
 
-Onsdag: Övningskörde två gånger, fixade nytt bankkort och fick hem UNO! Bra skiva trots knarkskandal. 
 
 
Är nu hos Linus, vi har enligt traditionen bakat en kladdis och moffat i oss den. Mmmm...
 
 
Här är knarkarN. Narkotika <3
 
 
Vardagar | |
Upp