Gott fika och ny kjol

Här kommer några bilder från i lördags!  
 
_5161048
Efter en rätt kort sväng på stan bestämde jag att det var dags för gofika, så vi satte oss på Brödernas Kafé och där var det massa folk och supercool hipsterinredning. Rekommenderas!! 
 
_5161047
Två goda koppar kaffe och en bulle. Ja, såklart var det jag som köpte bullen. Man kan ju inte fika gofika utan själva fikat..?? 
 
_5161049
_5161051
Jag var mycket nöjd med min bulle! 
 
_5161055
Jag hade köpt nya skosnören till mina skor, så satt och bytte ut dem också. Kolla vilken skillnad det blev! Som en helt ny sko för 15 kronor :')
 
_5161057
Sedan gick jag en sväng till Monki medans Linus gick en sväng till gamestop (det där säger så mycket om oss). Jag provade den här kjolen och blev kär!!! 
 
_5161064
Så köpte den. Det är som en vanlig, svart kjol fast för fest!! Så behöver jag inte känna mig töntig i min slitna bomullskjol från h&m när jag ska gå ut.  
 
_5161085
Den är  i blankt, hårt tyg typ skinn???? Och har fina fickor plus är lite längre än min normala kjollängd. Mycket bra köp! 
Kjolar och sånt, Vardagar | |
Upp