Vecka två

Jag fyller år idag! Tjohoooo 21! Är äntligen vuxen 4 realz. 
 
För att fira kör vi ett till inlägg med bilder från veckan som gått! YEY! 
 
 
FREDAG:
 
Fredagen började jag med att vara lite i skolan som vanligt, och i en paus innan lunch drog vi några faddrar på stan där jag hittade mina drömskor för 280kr!!!!!! Butiken hade gått i konkurs så jag spontanköpte, sååå värt! Har haft de varje dag sedan dess och nu är de allt annat än vita tyvärr :( Köpte även massa märken på lunchen, då alla föreningar sitter och säljer på campus. (Märken jag syr på min ovve sen alltså!) Lägg gärna märke till Allt under kontroll-märket B) 
 
På kvällen var det grillfest med nollan vid vattentornet. Kolla ba vilka häftiga kompisar jag har!
 
Obligatorisk bild på Norrköpings finaste studentboende.
 
På kvällen var det fest på trappan, och min arm hamnade på en vimmelbild. 
 
LÖRDAG:
 
Vi började kvällen med en liten förfest på Gripen plan 5, med den här fina utsikten över tak!  
 
Kvällen till ära var jag nykterfadder tillsammans med det här världscoola gänget: Alex, Biance och Lovisa. Vi dansade som aldrig förr och spelade Besserwisser, jättebra kväll! 
 
SÖNDAG:
 
Slagphältet ägde rum, vilket betydde att vi lotsade nollan runt på ett stekhett fält för att leka lekar och impa på phadderierna. 
 
Vi faddrar hängde mest i gräset och försökte att inte svimma.
 
På kvällen skulle vi ha vår första visning med Stubinen, så jag skrev ut en bunt flyers i maccis.
 
Så häääär mysigt hade vi det, det var nämligen utebio! Vi var fett nöjda efteråt, första visningen gick mycket bra.
 
MÅNDAG:
 
Förfest med nollan igen! Såhär fint satt vi och chillade och tittade på Legionens gyckel när nån jävel plötsligt slängde ut två hinkar vatten på oss från ett fönster???? Sjukaste någonsin. 
 
Efter att några fått gå hem och byta blöta kläder gick vi vidare till Puls och Tryckbars fest, vilket var den roligaste på hela veckan. Massa dans och svett!
 
TISDAG:
 
Mötte den här personen helt oplanerat i skolan!!!! Hon hade nämligen lektion i Norrköping, så vi planerade in en spontan middag på ett café nära campus <333
 
På kvällen var det sektionskampen, och jag blev målad i de rätta fägerna. Tyvärr blev det lite misslyckat då världens regnoväder drog in, så vi faddrar fick gå hem igen när nollan tävlade inomhus.
 
ONSDAG:
 
Onsdag var München Hoben, dvs LiUs stora fest för ALLA nollan. Vi köade utanför hela dagen och när vi väl kom in var vi tvungna att köa två timmar för att få köpa en seidel. Sedan satt vi runt ett bord och pustade ut några timmar.
 
Ansiktet och Rednex spelade, vilket nog var kul för alla som druckit massa massa öl men vi tyckte Rednex var sådääääär alltså.... haha. 
 
Dålig bild på mig och Elin, men kvällen slutade i alla fall med att jag missade bussen hem 22 för jag hade hittat Saga, så jag följde med henne på fest med hennes kompisar istället. Sedan gick vi tillbaka till hoben och jag åkte hem med en annan kompis vid 00! 
 
 
Det var det! Dagens planer är ytterst ostorslagna, jag ska vara på skolan mellan 17-23 så hinner bara fira lite med kompisar i samband med matlådemiddag med nollan. Men det gör inte så mycket, känns som att min födelsedag redan har varit eftersom jag firades hemma innan jag åkte. Blir dock jätteglad för alla som skriver grattis till mig på facebook och privat idag, tack!!!!! <333
Vardagar | |
Upp