Moonrise Kingdom

Igår var jag och Linus på bio (vårt stora intresse är att gå på bio. Mest för popcornens skull.) Vi såg en film som hette Moonrise Kingdom. Och vad tyckte jag om den? Mja, den hade ganska dålig och konstig handling, så om det hade varit en vanlig film hade jag inte gillat den. Men åh nu älskar jag den!!!! Den var så hiiimla fin! Alla scener och bilder var liksom som perfekta instagram-bilder och den var så fin och gammeldags! Den hade lätt kunnat vara gjord på 60-talet med musiken och text över hela skärmen och alla kläder... Jag älskar den för att den var så speciell, alla filmer som görs nu är ju ändå väldigt lika varann men den här var verkligen helt annorlunda. Fast somsagt den var ganska tråkig och jag skulle inte gå på bio igen för att se den. Men den skulle vara UNDERBART FIN att ha på hyllan hemma! 
 
SE TRAILERN så fattar ni vad jag menar: 
 
 
Vardagar | |
Upp