om alkohol

Nuuuu är jag officiellt 18 år! Har slutat säga att jag är vuxen för hörde på radion att man inte är det förrän man fyller 21 SÅ OKEJ. 
 
Ja jag har i alla fall varit på resaurang med mama, papa och sistah. Något jättefint italienskt ställe i stan med supergod mat!!!!! Grejen var ju att jag skulle beställa alkoholhaltig dryck, och det fanns bara vin och öl så jag var tvungen att dricka vin. Det smakade exakt som jag minns det från konfirmationen, spolarvätska. Usch och fyyy, jag drack cirka 2 cl. Men väl hemma igen fick jag ett glas *nånting* som smakar smultron, mycket smaskigare! 
 
Och imorgon ska jag på krogen med mina kompisar......... SCÄRY. 
 
Sofistikerad vindrickare
Vardagar | |
#1 - - Saga:

COOL OCH VÄRLDSVAN DU ÄR!! Själv har jag bara druckit en lättöl....

Svar: USCH ÖL!!!!!!! Dricker hellre cider som smakar läsk hehehe :D /inte cool och världsvan utan BÄBIS
Alexandra Håkansson

#2 - - Beatrice:

Haha måtte det varit smultronvin!!
(ja jag använder ordet "måtte" nu.)

Svar: Nää det var vanlig cider tror jag!
Alexandra Håkansson

Upp