Ny design

Ny header!!! Såhär gick det till när jag gjorde den: 
 
20:30 Lördagkväll! Inget planerat! Mys! Jag kanske ska se en film? Ja! Först ska jag bara öppna datorn och kolla på bilderna från idag. 
 
21:00 Hm, den här bilden var ganska bra. Undrar om den passar som blogg-header?
 
21:01 Nä, den var för fyrkantig - bloggheadern måste vara avlång. Hm, vad kan man lägga på kanterna?
 
21:05 Jag vet! Om jag ritar av mitt ansikte och skriver texten brevid, det kanske blir bra!
 
21:06 Ja jag ska inte göra riktiga headern nu, ska bara testa om det går att rita snyggt i photoshop...
 
21:45 Hm, det här blev ganska bra.... Men väldigt slarvigt. Jag ritar om allting fast noggrant!
 
22:00 Fy vilken dålig film som började på teven nu. Borde jag byta kanal? Nej, jag ska ju slå på netflix snart. Ska bara fixa klart den här bilden.... 
 
22:01 Hur kan filmen redan vara slut???!?!?!?!?!?!? Jaha klockan är tydligen
 
00:30
 
00:31 Jag hatar mig själv
 
00:45 Nu har jag ritat klart!
 
Så vad tyckes? Jag har "målat" med penseln i photoshop ovanpå en riktig bild, blev nöjd med allt utom håret. Men vemmmmmm orkar rita hårtstrå för hårstrå med en miniliten datormus mitt i natten en lördag när man egentligen ska titta på film??? :))))))))
 
 
 
 
Vardagar | |
Upp