Inflyttningsfest, examenssittning och ipren

Här kommer en lagomt lång sammanfattning av min helg!
 
På fredagen var vi på EX:15, som är GDK-treornas utställning innan de tar examen. Sååå himla mycket fina grejer fanns det att titta på där, typ så att man istället för att bli inspirerad fick lite panik över att en själv ska göra sånt där proffsigt en dag.... 
 
På eftermiddagen tog jag och Linus bussen till Linköping. Det var tredje gången på en månad jag gjorde det - rekord! 
 
Där åt vi en supergod middag hos Saga och Klara, och sedan drack vi goda drinkar medan folket började rulla in. Det var ju deras inflyttningsfest!
 
Saga var jätteglad och alla hade superkul hela kvällen. Vid 23 skulle de flesta vidare på andra fester, så jag och Linuns tog en tidig pendel hem igen.
 
Dagen efter vaknade jag superförkyld och med jätteont i halsen, så jag kraxade något om "glass" till Linus och han gick och köpte <333333
 
Efter en effektiv städdag hemma kom de här uppklädda gladisarna hit för lite förfest innan vi gick vidare på sittning! (Hehe, lovade att inte lägga ut den här bilden, men jag har ju ändå så lite läsare.. :DD) 
 
Det var treornas examenssittning, och trots att vi fått för oss att det var för alla på GDK, var det bara vi som var ettor där... Hehe. 
 
Maten var i allfall jättegod, och vi gjorde det bästa av kvällen som outsiders. 
 
Till sist fick vi mumsig efterrätt, och strax efter det tackade jag för mig och stapplade hem i regnet för att däcka i soffan med halstabletter och ipren. 
 
Och imorse vaknade jag såhär och mådde cirka säääämst. Förkylning + två dagars fest kanske inte var det bästa valet. Den här söndagen har därför spenderats med att ställa in alla andra planer för att ligga i soffan och ha Netflix-maraton. 
 
Atjoo!!!!
 
Om att plugga GDK, Vardagar | |
Upp