Skjuter upp tentaplugget med att göra en listaaaaa

Vad gör du just nu?

- Sitter vid köksbordet och skjuter upp dagens plugg så länge jag bara kan.

 

Vad ska du göra idag?

- Gå till skolan och fixa ett intyg jag måste skicka in, sen hitta nån bra plats att plugga på och sitta där i massa timmar. Vår tenta-p för immaterialrättstentan börjar idag och jag är sååå omotiverad..

 

Hur mår du?

- Helt okej, men rätt stressad och arg över tentan och jobbiga saker som jag måste ta tag i!

 

Berätta något roligt som hände i helgen.

- Vårkravallen! Och den har jag ju redan berättat om några inlägg ner.

 

Din favoritprodukt just nu?

Köpte den där hårinpackningen från LCC (blondinbellas märke) och har använt den en gång men den var så sjukt bra?????? Märkte verkigen enorm skillnad, håret blev mycket mjukare och fräschare!

 

Vad fick dig att skratta senast?

- Hmmm... Jag åt gröt imorse och istället för att lägga blåbärssylten ovanpå blandade jag ihop den med gröten, vilket fick mig att känna mig som en enorm bebis som skulle äta blåbärsgröt. Sen blev jag mobbad för det av Linus också så det var nog det. 

 

Vem smsade dig senast?

- Linus som skrev vad jag skulle köpa på väg hem från skolan igår. 

 

 
Vardagar | |
Upp