Senaste-listan

Min senaste pinnade bild på Pinterest:

Använder bara pinterest i skolan när vi ska brainstorma till olika projekt, så det här var inspiration i vilka färger vi skulle ha till en grej.

Mitt senaste inkommande sms:
Haha (+ 2 gråtskrattemojis) från Evve

Mitt senaste skickade mail:
Till mamma: Nuråååååå (+ bifogad fil med ett dvd-omslag jag gjort till isshowen)

Mitt senaste sparade blogginlägg på Bloglovin: 

Det här fina på Marsillusioner.

Mitt senaste telefonsamtal:
Ringde till Linus och sa att han skulle kasta ner nyckeln igår efter skolan.

Min senaste seriebesatthet:

Såg precis sista avsnittet av Orphan Black så vill ha säsong 3!!!!! Men annars har ju säsong 5 av Modern Family kommit upp på Netflix så kollar på det så ofta vi kan. Äääälskar!

Mitt senaste skickade facebookmeddelande:
"Var faktiskt på föreläsning!!!!!!!!!" till Grupp 5 (bästa gruppen)

Min senaste nedladdade app:
iSwap faces pga skulle se hur mitt och Limpans barn skulle se ut. BLEV INTE BESVIKEN:

 

Den senaste jag följde på Instagram:
En av tränarna i TKK

Min senaste nya blogg att följa:

Har följt samma bloggar i flera år så har tyvärr inga bra tips..

Min senaste sedda film/dokumentär på Netflix:
Shrek! 

Min senaste bild att bli taggad i på Facebook:

Av Bea som har lagt upp massa bilder från i julas.

 Min senaste spelade låt på Spotify:
 
Om mig | |
Upp