Jag har en bloggplan

Hellooo!! 
 
Det är augusti och Evves födelsedag och jag har inte bloggat sen Berlinmuren föll. 
 
Men jag har en plan! Och det är att efter att sommaren är slut ska jag lägga upp några inlägg med *Memories from the beutiful and fun summer who has sadly passed away* och då får ni se allt skoj jag har hittat på (typ tre saker). 
 
Om prick en vecka och en dag sitter jag på tåget ner till Norr-K igen, och då är sommaren officiellt över. Känns skitkonstigt att åka tillbaka när jag inte ens fått någon sommar?? Har bara badat två gånger: första gången var förra veckan i en uppvärmd pool på Ulvön. Andra gången var senare samma dag i samma uppvärmda pool på Ulvön.  :( 
 
Men, det ska också bli roligt att komma tillbaka till studentlife och partylife, plus jag tror nolle-p kommer vara svinkungligt för en fadder som jag! 
 
Så håll till godo kära readers, bloggen är under återupplivning. 
 
Soooorry...
 
... som tillfällig humörhöjare får ni en cool bild underifrån på mig när jag sitter i min gamla säng <3
Vardagar | |
Upp