Mars genom blogg-tiderna

Idag är det första mars och det ska vi fira här på bloggen med att titta på fem mars ur mitt liv! 
 
2010: 
 
 
Vi gick på Sörbergeskolan och jag hade hatade Tyska men älskade fredagar för då slutade vi direkt efter bilden klockan 12. Jag och Bea hade en tvångstanke att springa upp för alla snöhögar och joddla när vi gick till bussen. Vi hade öppet hus på skolan och jag, Saga, Bea och Calle visade upp coola kemi-trick så ST publicerde den här bilden i tidningen... Jag hade mörkt, rödbrunt hår och var på ishallen varje dag.
 
 
2011
 
 
Jag älskade Green Day mer än något annat och skrev skitmycket ointressanta saker om dem på bloggen. Jag och Linus hade varit tillsammans i fem månader och jag hade jättemörkt hår, massa hemska eksem och jättesnea tänder :(
 
 
2012
Jag köpte en ny dator, hängde mest med Beus och Nellus, hade tandställning och tog ut den! Kändes som jag hade superlena tänder flera månader efteråt. 
 
2012
 
Vi hade Peter Pan-isshow och jag var som vanligt jättenervös över allt. Jag började månaden med en ljus, röd hårfärg som liknar den jag har nu faktiskt. Vi var i Borkan två gånger och sen färgade jag håret mörkbrunt! 
 
2014
 
Vi var i fjällen igen, den här gången Vemdalen (väldigt ofta fjällresor i mars). Jag hade fortfarande mörkbrunt hår och var återigen nervös över isshowen, som gick bra till slut. Jag och Linus bodde i en egen lägenhet hela mars och jag pluggade kreativt skrivande på distans så var mest hemma och skrev om dagarna.
 
 
Jag skulle säga att den mest spännande förändringen i mitt liv är alla olika hårfärger jag har haft. Och nu är det 2015! Ska bli myyycket spännande att se vad denna mars har att erbjuda.. 
Vardagar | |
Upp