En superbraig lördag

Min superledig helg är över, och den var väldigt skön och ... ledig. Jag hann göra massa saker som jag ville, typ se asmånga avsnitt Girls och äta söndagsgodis framför Systar i jeans. Här kommer bilder från i lördags! 
 
 
Jag klev upp redan 8 för att gå på intervju! Jag har nämligen ansökt om att få bli fadder till nästa års nykomlingar på GDK, så lite arbetsintervjuaktigt en lördagsmorgonen blev det. Jag var fett nyvaken och lite nervös och de ställde assvåra frågor så dagen blev bara bättre efter det... haha. Att kliva upp så tidigt innebar iallafall att jag fick vara med mamma och pappa på deras lördagsfrukost. Så här trevligt hade vi det, pappas ansikte tittade in från andra sidan också men det hann jag inte fota. 
 
Sedan masa vi oss ut på stan för helgens shopping. Ja, vi går på stan varje lördag. ÄR DET NÅT FEL MED DET ELLERrRrRrRR? Mvh kan inte hålla studentekonomin. Den här lördagen var det faktiskt mest Linus som skulle ha grejer så jag var med som stöd. Plus att vi gick förbi både Myrorna och en superliten riktig vintage-butik som låg i en källare så jag var också nöjd. Sedan lyckades jag ännu en gång övertala Linus att det är helt okej att lägga pengar på fika på helger, så jag fick äta årets sista semla. Jag tyckte det var lurigt att de fortfarande sålde semlor såhär sent i mars, så jag frågade hon på cafét om de var färska. "Ja, det är dagens" sa hon, meeeeen jag är ganska säker på att hon ljög.............. Kanterna på lilla brödet går att jämföra med en skorpa. 
 
Den här snåljåpen tog bara en dricka.
 
Sedan tvingade jag Linus att ta heta modellbilder på mig till min header! Resultatet kommer kanske upp senare, men jag vet inte om det blev så bra.. (Jag ska ha fotokurs med Linus nån dag)
 
Sedan på kvällen hade världens bästa flickvän tittat ut en restaruang som jag visste att den här grisen skulle gilla. Så jag sa åt honom att ta på sig finkläder, också visade jag vägen till Burgarbaren! För alla läsare i Sundsvall kan jag säga att det var typ exakt som apa, alltså aaaaasgoda hipsterhamburgare till mycket bra pris. Supergott och mysigt ställe! 
 
Koooolla bara: högrevsfärs och bageribakat bröd med alla tillbehör för prick 100 kr. 
 
Efter middagen gick vi vidare till bion (surprise surprise) och såg the imitation game! Alltså va, den var så bra!! Verkligen sist i världen med att se den och jag trodde inte alls att jag skulle gilla, men såå himla bra var den. 
 
Det var den superbraiga lördagen!
 
 
 
 
Vardagar | |
Upp