vecka 6

Idag är det veckans bästa dag, nämligen lördag! Och jag har ovanligt bra planer: Saga my lover kommer hit vid 2 och då ska vi gå på bio. Sedan kanske hon stannar här och ser mellon med mig och Slinus! Tjoho!
 
Här kommer två bra bilder från veckan:
 
I tisdags tog vi bussen till Ingelsta för vi skulle kolla en grej, och passade samtidigt på att äta fetgott fika! Tyvärr sabbades det lite av att jag hadde sojamjölk till mitt kaffe, och jag en gång för alla kunde konstatera att jag är allergisk mot soja. 
 
Och i onsdags orkade vi inte laga mat (plus kände oss rika för jag hade fått extra CSN och Linus hade fått försäkrningspengar för hans arm i somras) så det blev Tacobar! Mmmm så gott. 
 
Den här helgen har vi bara två planer (förutom Sagas besök) och det är att rensa ur våran proppfyllda, megastökiga klädkammare och hitta ett datorfodral till mig. Jag är dessutom långledig till onsdag! 
Vardagar | |
Upp