tillbaka till min nya vardag!

Nu är det måndag igen och jag är tillbaka i lägenheten. Linus jobbar till 22, som han kommer göra varje dag, så jag försöker vänja mig vid att gå på Coop själv och sedan äta själv. Plus att ingen kommer väcka mig om jag somnar i soffan efter maten :( 
 
Jag har två ganska jobbiga uppgifter att ta tag i, och förutom det borde jag gå och gymma plus diska massa. Men jag är så tröööööött.... Imorgon ska jag och min arbetsgrupp (aka Bästa gruppen) åka till Linköping och träffa ett företag som vi ska jobba mot fram till sommarlovet! Vi ska utforma deras folders och andra trycksaker och kanske putsa till hela deras grafiska profil. Så spännande och roligt, men också lite läskigt såklart. Jag har ju aldrig gjort något som någon annan faktiskt ska använda seriöst, förutom isshowsaffischen då. På tal om den tror jag aldrig jag la upp den här som jag lovade..? Taskigt. Här kommer den!
 
Man kan ju hoppas att det var tack vare denna vi fick 2000 besökare.... hehehe
Vardagar | |
Upp