något nytt på jobb-fronten

Sedan jag skrev senast har det hänt en hel del med Linus arbetssökning! I måndags var han på anställningsintervju som säljare för Sector Alarm, och i onsdags blev han anställd! Tjoho!!! Jag är så glad för hans skull, för jobbet verkar roligt men också ganska svårt. Det som däremot är lite tråkigt är att han ska jobba mellan 14-22 måndag-torsdag, så vi kommer knappt ses alls på vardagarna. :(
 
Bara två dagar efter anställningen fick han följa med hela företaget på jobbresa till Sundsvall! Sjukt, men sant. Så just nu bor han på ett hotell på Alnön och jobbar typ dygnet runt, tror inte ens han kommer att ha tid att träffa sin stackars familj eller Elvis-katt. På onsdag åker jag också hem, det är ju ISSHOW på torsdag och det vill jag verkligen inte missa! Så då kanske vi hinner ses en sväng där innan han åker tillbaka till Norrköping igen.... haha. 
 
Det är det som har hänt och nu återgår jag till normal uppdatering, dvs en gång om dagen! 
 
 
Vardagar | |
Upp