#melfest

Redan söndag? Crazy. Jag sover alltid så himla länge på helgerna, så de försvinner väldigt fort. Jag vaknar inte av mig själv förrän jag har sovit 9-10 timmar, och inte ens då brukar jag vara utvilad. Jaja.
 
Igår var en superskön dag! Jag gick och mötte Saga som kom från tåget vid 14, sedan gick vi på Cnema, som är typ en indiebiograf här i stan. Saga hade vunnit gratisbiljetter där så vi såg Unga Sophie Bell. Den var jättebra! Fin och sorglig. 
 
Sedan gick vi och handlade middag, som Linus lagade medan vi låg i soffan hehe. Efter middagen kollade vi på melodifestivalen och åt kladdkaka! Jag tyckte inte någon låt var särskilt bra, som vanligt. Eric Saade lät som en dålig kopia på Bruno Mars. Jessica Andersson var typ det tråkigaste bidraget någonsin. Den där Pappa-låten var ett skämt. 
 
Sedan åkte Saga hem och jag pillade på en ny bloggheader innan vi somnade framför Amelie från Montmartre. 
 
Bra lördag!
 
En skärm med mello och en skärm med Hanapees mellosnack på SVT play. Full bevakning!
 
Mycket bra sällskap!
 

(Om ni funderar på Linus lugg-tofs så ska han gå och klippa sig om en kvart)
Vardagar | |
Upp