min veckaaa

Visst var det kul förra veckan när ni fick veta exakt vad jag skulle göra dag för dag???? Vill ni ha det igen? OKEJ DÅ! 
 
Måndag: Dator-tenta kl 9 (vi ska lösa en uppgift på en timme i Photoshop + Indesign och Illustrator) sedan: plugga! 
 
Tisdag: Plugga!
 
Onsdag: Plugga!!!1!1!1
 
Torsdag: Tenta!!!!!! OMG!! Sedan, kl 17:55, går mitt tåg hem till Sundsvall! 23:30 ska jag bli upphämtad på stationen av Ewurt Hakansson, och det blir alltså mitt premiäråk på hennes körkort :))) Som hon tog i augusti :)))))
 
Fredag: HEMMA!!! Vill: åka på Birren (har saknat mer än typ allt), låta mina föräldrar laga mat åt mig HEHE och LIGGA DJUPT NERBORRAD I MJUKASTE SOFFAN I VÄRLDEEEEEN och se Idol. 
 
Lördag: REPRIS På FREDAGEN!!! 
 
Söndag: REPRIS PÅ FREDAGEEEN och sen åka hem vid 16. 
 
Kommer nog bli en jobbig vecka men väldigt skön helg! 
 
Om att plugga GDK, Vardagar | |
#1 - - Lin:

Kul att du ska åka heeeem till ljuvliga Timrå <3 <3 <3 Tentan kommer gå galant, det känner jag på mig. Du kan ju allt?!?

Upp