meine vecka

Va? Vill ni höra exakt vad jag ska göra veckan som kommer???? Tycker ni att det är jätteintressant att höra allt om mitt liv???? OKEJ DÅ. 
 
Måndag: kl 10 har jag ett seminarium där jag ska prata om en Coca-cola-reklam från 1944. Resten av dagen ska jag plugga. 
 
Tisdag: Plugga!
 
Onsdag: Plugga! 
 
Torsdag: Plugga! 
 
Fredag: kl 14:00 har vi vår allra första tenta! LÄSKIIIGT!!!! Jag tror det kommer att gå bra ändå, i alla fall om jag håller mig till mitt pluggschema. Direkt efter tentan ska jag gå till tågstationen och ta tåget till Stockholm, där jag ska vara hela helgen med min family plus mormor och morfar!!!! ÅHHH VAD KUUUUUL!!!! Vi ska se teater på kvällen!
 
Lördag: I Stockholm! Den här dagen ska vi gå på museum och shoppa.
 
Söndag: Gå på stadsvandring i gamla stan och sedan ta tåget hem till Norrköping igen. :( 
 
Så kulig vecka!!! Eller... tråkig vecka men jättekul helg! 
 
 
Den här bilden ska jag prata om på seminariet. 
 
 
Vardagar | |
Upp