lifegoal achieved

Precis som alltid när jag ska gå och lägga mig men redan har gjort allt jag kan för att skjuta upp det, började jag nyss läsa massa gamla inlägg här på bloggen och hittade ett från april 2013. Det var bara några månader kvar tills jag skulle ta studenten och jag var så himla förvirrad över vad jag ville göra till hösten. Och mitt i listan över olika alernativ fanns detta: 
 
"Alternativ 2: Söka grafisk design-program i annan stad, dvs: Linköping (har ej behörighet men kanske good luck???) Luleå, Borlänge, Örebro. Bo med Linus i fancy studentlägenhet. Ha kompisar i samma stad. BO FETT LÅNGT FRÅN MAMMA OCH ALLT ASSÅ BUHUUUU ÄR BARA EN BÄBIS FORTFARANDE VAD FÖRVÄNTAR NI ER AV MIG HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ"
 
OCH NU ÄR JAG DÄR! Ja, fast i Norrköping då (ännu bättre <3). Tänk att jag klarade det?? Helt utruligt. Nog för att jag då valde alternativ 3 på listan och stannade hemma ett extra år, men det ångrar jag absolut inte. Här kan ni läsa resten av det skojsiga inlägget. 
 
Inte en bebis längre!
Vardagar | |
Upp