exalteeeraddd

Fredaaaag! Och inte vilken fredag som helst: Linus kommer hem idaaaag!!! Äntligeeeeen! 
 
Just nu sitter jag vid bordet och låtsas plugga, men egentligen håller jag som vanligt på med allt annat utom det. Snart ska jag storstäda hela lägenheten (så Linus inte förstår hur stökigt det har blivit här utan honom) och sedan ska jag gå och möta upp honom på tågstationen! 
 
Ikväll ska vi göra det bästa i hela världen: äta fläskfilé och köpe-bea och se på idol! Och dricka massa Coca-cola och äta godis från Hemmakväll!!!! HURRAAAAA ÄLSKAR FREDAGAR!!!!
 
Så här kan vi låtsas att det ser ut när jag pluggar! *Superactive student* *plugging five different ämnen at the same time* *have to anteckna in two different anteckningsblock and also on the computer* *also I have to drink some tvättmedel between the sessions so I keep focused* ... men om sanningen ska fram är enda anledningen till att allt ligger utfläkt att jag inte har städat på hela veckan och egentligen ska jag bara läsa tre kapitel i den tjocka boken och anteckna lite i den lilla.
 
*Superexited girl but also a bit nervous because hon kommer inte hinna städa upp all skit här hemma*
 

SÅ! Nu har jag prokrastinerat färdigt!! 
Vardagar | |
Upp