julen är här! typ! snart!!!

Äntligen helg!! 
 
Igår, på fredagskvällen, var vi bara hemma och åt god middag och såg idol och Harry Potter, lite som vanigt alltså. Jag passade också på att sy fast mitt namn på min ovve. Också åt vi massa godis. Linus sa på affären att han minsann hade börjat vara nyttig och hälsosam och inte skulle ha nåt godis alls, han köpte en jättestor påse nötter istället. Ja, det gick ju bra för honom.... 
 
 
 
Idag har jag upptäckt att det bara är en vecka kvar till advent, och jag är så exalterad på jul!!!!!!!!!!! Vi har redan köpt en adventsljusstake, men snart ska vi gå ner på stan och leta efter lite mer (billigt) julpynt. Vi kommer ju att åka hem till Timrå 17 december och vara där i nästan en månad (<3333), så egentligen är det väl en ganska onödig utgift att köpa massa tomtar och grejer hit. Meeeeen jag älskar jul mer än allt i hela världen och kommer dö av ångest om vi inte får till julkänsla här i lägenheten. Så lite pynt måste man väl få ha? 
 
Just nu lyssnar vi på julmusik i pyamas och äter pannkakor med mandarin på. JULEN ÄR HÄR!!!!!!!
 
 
 
 
 
Vardagar | |
#1 - - Mammis:

Men vad har hänt med blommorna. Krukorna ser tomma ut 😵

Svar: Ja jag sa ju att det var sommarblommor! Dom dog :(
Alexandra Håkansson

Upp