Webbcambilderna som aldrig kom upp på bloggen

Alltid när jag ska blogga börjar jag med att ta upp min webbcam och knäpper av några snygga egopics. Ibland publicerar jag dem också men oftast börjar jag gråta av självhat och väljer en bild från arkivet. Idag tänkte jag att vi ska gå igenom några av de bilderna som skrotar i min dator och aldrig kom upp på bloggen. 
 
Sötnos i rosa morgonrock hon fick på julafton 2006 men använder fortfarande.
 
 
Sötnos med jättetrassligt hår försöker desperat bli gullig på bild.
 
 
Trött sötnos försöker pigga på sig framför kameran.
 
 
Tokig sötnos flörtar och dansar mössens julafton-dansen. Tipp tapp.
 
 
Sötnos som precis har vaknat efter dagens eftermiddgaslur. ??
 
 
Sötnos har samma hårkvalité som gollum.
 
 
Sötnos leker finurlig maffiaboss.
 
 
Här är två klassiska bilder på sötnos som inte hinner posa innan kameran tar kort trots att den pedagogiskt räknar ner från tre först.
 
 
Avslutningsvis: blek sötnos i luftig frisyr.
 
Tack och hej.
Vardagar | |
Upp